Kozekveld med kattene…

I går var det totalt PC fri i heimen hos meg….  noe som ikke skjer så ofte, he he  Jeg klør som regel i hele kroppen etter å slå på PC’n for sjekke mail, Facebook og blogg + + + + +

Med i går var jeg helt drenert på kvelden…  var i vaskeriet fra kl 16 og helt til kl 20 med megavask. Hadde først ikke tenkt til å ta alt og heller henge meg på igjen om litt, men så tenkte jeg at det var greit å få det vekk. Ble 4 store maskiner + at jeg tok noe på håndvask.

Kattene følte seg veldig glemte, og derfor endte vi alle tre opp i sofan med fleezepladdet. De krølla seg sammen på beina mine, og sovna….. En ordentlig kozekveld med andre ord.

2 kommentarer
    1. ja der ser du! Alt hva man fÃ¥r gjort nÃ¥r man ikke setter pÃ¥ PC’n. Fikk erfare det selv nÃ¥r vi mÃ¥tte installere nytt modem.

    2. Hihihi… ja denne edb`en tar mye av tiden vÃ¥res.. Herlig og bare koble den av, eg er blitt flink til det nÃ¥, en blir jo sÃ¥ gruelig usosiale nÃ¥r en sitter og surfer pÃ¥ kvelden, ikke bra.. hihihi..
      Klart pusane finner den mjukaste og beste plassen når sjansen byr seg.. det er bare så deilig når det ligger en pus i fanget på en om kveldene.. våres tjukkas er fæl til og ligge på brystkassa og kose, det blir litt i det meste laget syns eg, hehehe snart 10 kg og den ruballen av en pels han har, så blir det ikke til at han får ligge så lenge han vil.. hihi
      Ha en flott dag videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg