VÃ¥kne med feber….

Dette er ikke min favorittdag akkurat, puh…..!!!  Jeg våknet opp med feber og vondt i hodet.  Hadde mest av lyst til å dra dyna over hode å legge meg til å sove igjen, men nei…  Jeg hadde satt meg på vaskeri i dag, og det var blitt av en haug så jeg måtte bare ta meg i nakken å krabbe ut av senga.

Sommeren er ikke tid for forkjølelser akkurat, feber og varmegrader går ikke godt sammen. Vel, det er kanskje ikke så veldig varmt ute i dag, men jeg må skalke alle luker siden de holder på å spyle blokken med høytrykkspyler. Litt dumt å ha vindu åpent da.  Det går egentlig greit så lenge jeg sitter stille, men hver gang jeg kommer opp fra kjelleren er jeg helt ferdig…..

Jeg skal vel ikke klage, for egentlig er det greit at feberen kom nå som jeg er hjemme alikevel. Hadde ingen planer for dagen. Neste uke er det tilbake på jobben, og ikke spesielt populært å begynne med å være hjemme pga forkjølelse. Så snart jeg er ferdig nede i vaskeriet skal jeg sette meg godt til rette å slappe av å ta vare på megselv resten av dagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg