Ronja og Vinja i farten….

Trodde nesten at kattene mine hadde blitt totalt gale i sta….  Det begynte med at Vinja klorte på sofaen, som hun vet ikke er lov, og når jeg snakket til henne begynte hun å løpe, som noen hadde satt en rakett i baken på henne. Hver gang jeg irettesetter henne når hun er borte på sofaen gjør hun dette her… 

Det tok ikke lang tid innen søsteren var i gang oxo.  Hun syntes det var veldig gøy å jakte på Vinja, og dermed løp de igjennom hele leiligheten som ville. Opp i senger, bord, stoler, under bord osv.  Det holdt på i ca 15 minutter, da ble de så slitne at de måtte legge seg ned en liten stund.  Nå ligger de på klatrestativet å halvsover, mens de følger nøye med om jeg har tenkt til å reise meg fra stolen.  Gjør jeg det er Vinja på beina med en gang, og løper ut på kjøkkenet hvor hun hopper opp på kjøkkenbordet.  Der mjauer hun høyt å sårt, og håper på at jeg skal gi henne en godbit…., men den går ikke selvfølgelig.  Hun kan ikke få godbiter hver gang jeg går på kjøkkenet, hvordan skulle det bli da??

Tenkte å ta fram hekletøyet mitt om litt, og da blir det nok litt aktivt igjen.  Det kan bli en utfordring å ha garnet for segselv, vi får se hvordan det blir :o)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg