To sjeler en tanke….

I går møtte jeg bestevenninnen min på Oslo City for å spise lunch.  Vi avtalte at vi skulle møtes ved Deli deLuca. Hun hadde allerede kommet når jeg seilte ned rulletrappa, og jeg kunne ikke annet en å flire der jeg sto.  Hun hadde tatt på seg eksakt samme genseren som jeg hadde…. igjen!  Vi har mye like klær, så det er kanskje ikke så merkelig at det skjer.  Vanligvis pleier vi å spørre hverandre hva den andre har tenkt å ha på seg, hvis vi avtaler å møtes i forveien. I går ble det litt på sparket.  Jeg syntes det ser helt teit ut, når vi kommer i samme klær…..

Ved flere anledning har vi vært å handlet inn klær, og andre saker hver for oss.  Så har vi opprømt ringt til den andre for å fortelle hva som er kjøpt, hvorpå den andre sier… jammen jeg har akkurat kjøpt det samme i dag.

Når vi var yngre, og bodde hjemme så var det mer merkbart… da så vi hverandre hver dag. Da kunne man lett stikke inn å ta på noe annet, nå er ikke det så enkelt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg