MÃ¥ skryte av megselv…. har endelig starta Ã¥ rydde!!!

Jeg er litt stolt av megselv i dag….  Starta nemlig med å rydde i skuffer og skaper, og herregud så mye skrot det er overalt. Jeg rakk å komme meg igjennom en kommode full av gamle julekort og annet skrot. Så gøyv jeg løs på et skap i entreèn med duker, håndklær og vaskekluter og sengeklær.  Det ble endel til Fretex, men enda mere gikk i søppelposen. Jeg kasta tilslutt 5 store søppelposer.  Kjenner at jeg er ganske sliten i kroppen av å krabbe opp og ned av stoler.

Ronja og Vinja syntes det var veldig morro når de fikk krabbe opp i tomme skaprom, og sitte der å kikke ned på meg der jeg surra rundt. Jeg måtte jo le av dem der de satt i hvert sitt skaprom, og ikke kunne komme til hverandre. De strevde noe voldsomt uten nytte, men så skjønte Ronja at hun kunne krabbe ned på skulderen min å så inn i den andre. Da var lykken oppnådd, he he!!!  Nå har de krabbet opp i senga mi hvor de ligger å kozer seg i det rene sengetøyet.

Jeg måtte gå ned i kjelleren å hente en tynnere dyne i dag, den andre er så varm at jeg har holdt på å avgå de siste dagene.  Fant ut at det var på tide å skifte nå innen det blir full sommer, da blir det ulidelig.  Jeg husker hvor ille det var i fjor når varmen kom for fult, den lille tiden vi hadde den.

Nå skal jeg synke tilbake i godstolen med en varm kopp kaffe å slappe av resten av kvelden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg