Skulle egentlig bare gjøre rent….

Da jeg sto opp i dag hadde jeg planene klare…. Jeg skulle fort gjøre rent i leiligheten, men det ble ikke bare sånn.  Helt plutselig fikk jeg for meg at jeg skulle flytte litt på møblene.. det var liksom på tide å få en forandring.  Forandringen ble tilslutt så stor at nå står ingen av møblene der de sto tidligere.  Nå har jeg fått det sånn som jeg ønsket at det skulle være, lenge….  Har snakket i det vide og det breie om at det var på tide å få noen forandringer, tror venner og bekjente begynte å bli lei av at jeg bare pratet om det. 

Problmenet er bare at ryggen og armene mine protesterer høyt og frustrert.  De verker så jeg veit nesten ikke hvordan jeg skal sitte.  Jeg ringte til Anne for å si fra at det kunne være at jeg ikke orket å være med til Sverige i morra.  Jeg skal ringe henne kl 8 i morgen for gi endelig beskjed.  Hadde vært fint med en svensketur, men det er ikke noe vits hvis jeg nesten ikke orker å komme meg inn og ut av bilen osv.  Vi får se..!!!

Da er det bedre å slappe av i godstolen å se på barnetoget, med x antall kaffekopper :o)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg