SÃ¥ har jeg gjort det igjen….

Nok en gang har jeg så og si blakka meg igjen… lenge før lønningstid!!  Jeg blir bare så vanvittig forbanna på megselv at jeg er så dum.  Denne måneden hadde jeg store planer om å kunne legge av penger til sparing, men så tok jeg meg en tur innom Zizzi. Der kjøpte jeg en dyr kappe/jakke som var utrolig lekker, og som jeg bare måtte ha.  Deretter så var det jo ny veske som sto i stil til jakka.  Jeg trengte faktisk en veske, for jeg har ingen, og det er ikke løyn heller.  Bruker bare bag hele tiden.

Hva annet jeg har brukt penger på hittil er jeg ikke sikker på, men maska datt her på fredags morgenen da jeg skulle sjekke kontoen. Der var det kun penger igjen til å betale de siste regningene, frisørtimen min på lørdag og fotbehandlingen min på mandag.  Det var ikke helt det jeg forventet å se, og det var ingen annen løsning enn å ta ut noen lapper fra Mastercard-kortet mitt.  Jeg likte ikke å gjøre det, men jeg hadde ingen annen utvei…. skulle jo reise til Nordby for å handle.

På en eller annen måte skal jeg nok klare meg til neste lønning, det blir tøft men jeg skal klare det. Det har gått før.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg