Det blir konserter i Ã¥r oxo…..

Jeg har så smått begynt å bestille biletter til vårens og sommerens konserter, og jeg gleder meg som et barn. 
De siste dagene har jeg fått på plass 2 stykker:

Jace Everett – Lørdag 1. mai 2010 John Dee

Har aldrig vært på konsert med Jace Everett så dette blir spennende. Ble helt hekta
på fyren (musikken) etter at jeg hørte Bad Thing, tittellåta fra True Blood. Nå har jeg
kjøpt de 3 CD'ene jeg kunne få tak i her…. råbra musikk!!!

Kim Larsen – Onsdag 9. juni 2010 Sentrum Scene

Denne konserten blir den første Larsen konserten i 2010, men jeg tviler sterk på
at det blir den siste. Vet at han skal ha flere konsterter på Østlandet. Han kommer
til Drammen, og den skal jeg definitivt ha med meg.  Har veldig lyst til å dra til
Konsvinger Marken på sensommeren/høsten, men jeg vet ikke om jeg får med
meg noen.  Har ikke lyst til dra aleine….!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg