I dag og i morgen…sĂ„ er det pĂ„skeferie

Bare ut denne dagen, og til kl 13 i morgen sÄ er det endelig pÄskeferie for meg oxo.

Til morran er det veldig stille ute
. lite folk pĂ„ t-baner og pĂ„ veiene. Det tok meg bare ca 10 minutter Ă„ kjĂžre til Oslo Sentrum i dag, mot 20 – 30 min til vanlig.  UtpĂ„ dagen sĂ„ er det et yrende liv nede i byen, sĂ„ alle har ikke reist til fjells. Byferie er ikke Ă„ forakte det heller, i allefall ikke nĂ„r det er sĂ„ deilig vĂŠr ute som i dag. Sola skinner, og himmelen er blĂ„.  Kunne det bare fortsette sĂ„nn hele pĂ„sken sĂ„..  Hadde jo vĂŠrt veldig koz Ă„ kunne ta seg en tur ut i sola, og kjenne varmen
. jeg fĂ„r en skikkelig energibombe av det merker jeg.

Arbeidslysten min har et bein pĂ„ jobben, og et bein pĂ„ pĂ„skeferie kjenner jeg
, men jeg mĂ„ se Ă„ lokke den 100% tilbake sĂ„nn at jeg fĂ„r unna alt jeg bestemt meg for Ă„ gjennomfĂžre innen jeg tar fri.  Kjenner bare at jeg er sĂ„ innmari slĂžv akkurat nÄ ., fĂ„r hente meg en kopp varm kaffe sĂ„ gĂ„r det vel en time til.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg