Det ordna seg….

Var veldig bekymra tidligere i dag over om pengene skulle rekke til lønning om en uke.  Etter å ha gått igjennom de to kontoene jeg har så er det akkurat nok til et flexikort til banen, og en sekk med tørrfòr til kattene.  Det var en lettelse…  Ekkel følelse å tenke på at jeg ikke skulle ha nok penger å klare meg med.  Som jeg sa tidligere i dag, så må jeg virkelig skjerpe meg med pengebruken min…..  Kan ikke sette meg i den situasjonen igjen at jeg nesten ikke har penger igjen på kontoen, sånn som nå.  Det gikk jo bra denne gangen heldigvis!!

Dette har vært en skikkelig sløv dag…. har bare vært inne og koooozt med kattene.  De oppdaget at jeg hadde vannet den store fredsliljen min, trodde de lå å sov jeg… men nei du!!!  Ikke før jeg hadde snudd ryggen til var de der å satt med potene plasket i vannet på skåla.  Det ble vått overalt.  De får ikke lov til å gjøre det, så jeg måtte til med spruteflaska for å få en slutt på det.  Vinja var sta og ville ikke gi seg, men til slutt forstod hun at hun ble våt hvis hun fortsatte…….. men det tok en stund!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg