Æsj, jeg har ingen fine bilder av megselv!!

Bestemte meg for å lage en ny header med bilde av megselv, men herre gud da… Jeg syntes ikke at jeg hadde noe vettu bilde av meg selv i det hele tatt…. men det er vel sånn en ser ut!!!  Fant da et som jeg til nød kunne bruke, men det var ikke så enkelt som jeg hadde trodd det skulle være.  Når jeg endelig var sånn passelig fornøyd med headeren og la den ut…. så var den jo altfor liten/smal. Da var det jo å starte helt på nytt igjen. Ikke helt fornøyd med resultatet, men nå som jeg har fått litt dreisen på dette skal jeg nok ordne med noen ordentlig bilder av megselv å lage en ny en…senere!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg