En sykemelding på veg???

Så har den høyre skulderen og armen min slått seg vrang igjen.  I går vasket jeg badet fra tak til gulv, og da var jeg litt uheldig. Stolen jeg sto på sklei sånn at jeg nesten datt ned fra stolen, fikk tak i badedøra i siste sånn at jeg mer eller mindre ble hengende på døra.  Jeg merket ikke noe i skulderen min med en gang, men utover kvelden ble det bare verre og verre.  Når jeg våknet i dag var skulderen helt stiv og verket, noe armen min oxo gjør. Så jeg ringte til Legesenteret å fikk en time kl 13:35 i dag.  Det tok en evighet å komme igjennom, og jeg ble dritt lei av å sitte å høre på telefonsvareren som messet det samme. Om at de i risikogruppen over 65 år kunne komme å ta vanlig influensavaksine 28.10., 29.10. og 04.11. Satt ved i ca 25 minutter før jeg kom igjennom så da fikk jeg hørt beskjeden noen ganger.

Blir vel antageligvis sykemeldt noen dager, noe som ikke passer med jobben. Jeg er med å tester ut feil og mangler til ny releas i datasystemet vi bruker, men ikke mye å gjøre med det akkurat.  Jeg må få orden på skulderen og armen nå med en gang, hvis ikke kommer det bare til å bli enda verre og langvarig.  Sist gang jeg lot være ta hensyn til smerter i samme skulder endte jeg opp med en kraftig betennelse som satt godt. Jeg endte opp med å være sykemeldt i 1 år.  Det vil jeg unngå nå…..  Ikke noe morsomt å være sykemeldt, selv om man er dårlig!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg