Skal aldrig drikke mer….trur eg!!!

I går var jeg på suprise-party for Berit som fyller 60 år.  Festen ble holdt oppe på Lambertseter Gård, og det var en fantastisk fest.  Det var ikke bare Berit vi feiret, men oxo niesen hennes Janne som fylte 30 år. Vi fikk koldtbord med masse godsaker som passet enhver smak.  Jeg ble kjent med mange nye spennende mennesker.  Desverre så ble det litt mye Jägermeister, bache Gabrielsen, øl + + +  Tilslutt kjente jeg at jeg nok hadde fått mer enn nok, og når jeg kom hjem var jeg nødt til å sitte en stund å slappe av før jeg krøyp under dyna. Ellers ville nok senga danset tango, og alt hadde bare surra rund.  I dag har jeg fått igjen for festlighetene i går….  Magen har slått seg vrang, frostrier og generelt sett dårlig form.  For å bli kvitt ubehaget har jeg tvunget meg til å vaske ned badet mitt fra tak til gulv.  Det hjalp, for nå begynner det å "ordna up sig".

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg