Jeg begynner Ã¥ bli som Hyacinth Bucket……

Det er ingen tvil lenger, jeg har begynt å bli som Hyacinth Bucket når jeg er passasjer i andres biler!!!!  I går var en venninne og jeg en tur i Sverige, nermere bestemt Nordby.  Med hånda på hjertet så satt jeg og irriterte meg over bilkjøringen hennes under hele turen.  Lenge klarte jeg å holde munn, men tilslutt sleit den ene kommentaren etter den andre seg. Hvordan denne uvanen har kommet snikende på meg uten at jeg har merket det, se det vet jeg ikke.  Uansett er det irriterende for den som kjører, og for megselv.  Hun som kjørte er ikke dårlig til å kjøre bil så det er ikke det som er årsaken.  Kanskje det er fordi jeg er så vant til at det er bare meg som kjører hver eneste gang. Jeg er ikke verdensmester i bilkjøring selv, men det er klart at jeg ser jo ikke mine egne feil og mangler så godt som jeg ser andres!!!!  Må jobbe litt med megselv her skjønner jeg……….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg