Kim Larsen konstert i Moss

Endelig er sommeren i gang for meg….. på onsdag var jeg nemlig i Moss på Kim Larsen konsert. Den ble holdt på Røed Gård, men vi var litt dumme å ikke tatt med oss noe sitte på. Vi stilte oss bakerst sånn at vi kunne se scenen godt.  Været var helt topp det meste av konserten, men utpå kvelden kom det noen regnbyger som ikke la noen demper på stemningen.  Med så mye god musikk så kan ikke litt regn gjøre noe.

kim larsen i moss

Jeg hadde hørt i forveien at det "bare" var musikk fra de nyeste CD'ene, men det stemte ikke. han hadde et variert utvalg fra Gasolin og frem til i dag.  Noen av de nyeste låtene kunne jeg ikke så godt, men hva gjør vel det.  Nå kan jeg bare gå å glede meg til neste konstert…..13. august på Youngstorget i Oslo.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg