Som jeg skvatt….!!

I går ettermiddag satt jeg og slappet av i stua, og så satte de i gang å sprenge over veien.  Jeg hørte sirena ule lenge, men var slettes ikke forberedt på den kraftige viberasjonen jeg kjente.  Jeg rista i stolen der jeg satt, og det var skikkelig ekkelt.  Den neste braket var heldigvis ikke så kraftig…..   Håper ikke at det blir altfor mange av den sorten, for det må jo påvirke blokkene våres oxo.  Jeg har allerede en sprekk som går langs hele stueveggen min, og vil helst ikke at den skal sprekke ordentlig opp….ekkel tanke egentlig. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg