Trist dag pÃ¥ jobben……

Vi var på All-møte i dag, og da fikk vi vite at vi Ytelsespensjon ordningene skal selges ut for at de ikke tjener penger lenger. Det er trist at det skulle gå sånn.  De som jobbe med produktet kan velge om de vil følge med eller om de vil reservere seg.  Da vil de stille med samme rettigheter som resten av oss, og de vil også være med å sloss om jobbene når vi andre skal vurderes.  Skal jeg være helt ærlig, så blir jeg veldig egoistisk…..tenker at det beste er om de alle sommen følger med til det nye selskapet, for da blir de mindre folk som må gå, og sjangsene for å bli er større.  Det blir sånn at man kommer bare til å tenke på seg selv og sin framtid……man kommer ikke til å bry seg om om kolleger mister jobben.  Det er viktigere å beholde sin egen.  Det er helt utnormalt for meg å tenke sånn, men jeg tror ikke det er til å unngå i en sånn prosess.

2 kommentarer
    1. Du har rett i det, og jeg tror nok at vi bryr oss om hverandre. Vi har det veldig bra sammen, og tar vare pÃ¥ hverandre i min avdeling. NÃ¥r det er sagt, sÃ¥ tror jeg nok at alle og en vil sikkre sin egen fremtid….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg