Bekymra for jobben..!!

I forrige uke fikk vi vite at arbeidsgiver skal redusere bemanningen kraftig.  I dag leste jeg t.o.m om de i HK-Nytt, og det var som å få et slag i magen. I hele kveld har det gnagd og gnagd, og jeg tenker på om jeg er en av de som må gå.  Det er litt av en sommerpresang å få……  Skulle jeg være en av de som må gå, blir det vel ikke lett å finne noe annet arbeide. Ingen spesiel utdannelse, har bare jobbet i samme firma hele livet mitt. Jeg hadde håpet å kunne bytte ut bilen min, men nå vet jeg ikke om tør å ta det skrittet……. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg