Det var godt å sette meg ned å slappe av litt!!

Nå har jeg vært på beina siden tidlig i dag morges. Jeg har støvsugd, tørket støv og skura ned badet……det tok meg det beste av dagen.  Jeg hater å gjøre rent, så derfor blir det ikke til jeg tar det innen lodottene under sofaen kiler meg på leggen. Nei da, bare tuller….. he he!!  Det er sant at jeg ikke flyr rundt med støvfilla altfor ofte….har andre og mer spennende ting å foreta meg når jeg kommer hjem fra jobben.

Når kattene kommer, må jeg nok være litt flinkere….ellers kommer jeg til å vasse i kattehår, og det går ikke ann.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg