SÃ¥ mye skrot jeg har samla, huff!!!

Har brukt hele dagen på å rydde i hyllene mine, og skuffene mine.  Det var så mye skrot der at jeg fant jo søren meg ingen ting når jeg skulle ha noe.  Verst var det der jeg hadde kabler og ledninger…..  Når jeg hadde sortert dem, og lagt dem utover så fant jeg ut at jeg hadde flere kabler jeg ikke engang hviste hvor hørte til.  Sikkert gamle kameraer, DVD-spillere og andre ting jeg ikke lenger eier.  Skulle ha gjort det for lenge siden, men nå er det da gjort…. endelig er det lett å finne frem.

I tillegg samla jeg sammen en haug med pocketbøker som jeg aldrig kommer til å lese, de skal jeg kjøre bort til Eldbjørg. Hun blir så glad for å få noe nytt å lese på. Nå skal jeg se slutten av Murder on the Nile, før jeg lager meg litt middag…… det har begynt å rumle i magen min. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg