At det går ann å ha det så godt!!

Nå har jeg sittet ute på verandaen siden jeg krabbet ut av senga….  det begynner å bli litt vel varmt nå, men jeg har ikke lyst til å gå inn.  Flere måneder med kulde og overskyet vær…..da vil ja ha så mye av sola som jeg kan få.  Er helt sikker på at dette ikke kommer til å vare altfor lenge, pleier ikke å gjøre det.  Vi får noen herlig varme dager, så blir det væromslag…….  need i say moore.

Folk begynner å komme hjem fra Pinseferie…. hørte naboen kom å satte seg ut.  De har vært på hytta siden før helgen.

Jeg fikk en veldig gledelig melding på lørdag….  Kattungene jeg skal få ble født natt til lørdag. Kattemor nedkom med 4 små nøster, 2 spraglete og 2 grå.  Jeg skal ha de grå.  Kan nesten ikke vente til jeg skal ned å hente dem i slutten av sommern.  Endelig skal det bli liv å rør her hjemme igjen.  Jeg har virkelig savnet det.  Det blir rart å få husdyr igjen, Jeg har ikke sett dem enda, men Linda (niesen min) skal sende meg bilder.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg