Mitt aller første innlegg

For en herlig solskinnsdag det er ute…. Jeg burde vel egentlig ha tatt meg en tur ut, og gått meg en lang tur, men…..  Er litt trøtt i dag etter at vi for det første mistet en time i natt + at jeg ikke var trøtt i går kveld/natt.  Var vel ikke i seng før klokka ble 06:00 sommertid, og sånt setter definitivt sitt preg på formen, jesp!! 

Vi sparte jammen litt strøm i går oxo, 300 megawatt som utgjør omtrent 10% av strømforbruket i Oslo. (5 millioner 60 W lyspærer)  Det var ikke så mye iflg Statsnett, men de hadde heller ikke regnet med det.  Jeg deltok oxo, ved å slå av alt lys…tente te-lys å slappet av en time. Det var skikkelig kozelig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg