🎬 Kino i går og 🧶 Strikkekafé i dag

Heisann!

I går kveld gikk ferden til Lørenskog for å gå på kino. Det var endelig på tide at jeg skulle se Titanic.

På billettene våre sto det at filmen begynte kl 19, men det hadde tydeligvis blitt gjort noen endringer så den begynte 19:15. Så lenge det var senere spilte det ikke noen rolle… Vi kjøpte oss litt å knaske på, og ettersom det var Valentine hadde de laget hjertebue som vi gikk igjennom når vi skulle inn i salen. Vi fikk også bobler og en goodiebag, og innholdet ser du i bilde under her.

Filmen var helt fantastisk og jeg satt nesten helt tyst i over 3 timer med blikket festet på læretet. Ikke ofte jeg klarer å holde interessen oppe så lenge av gangen. Det er helt ufattelig at det har gått 25 år før jeg fikk sett filmen 🙈. Ettersom jeg ikke hadde sett den tidligere vet jeg ikke hvilke endringer de hadde gjort siden premieren. Filmen ble vist i en liten sal med bare 6 rader, og vi satt helt bakerst på siden å så helt perfekt. Ingen høye mennesker med et vilt hår som sperret utsikten.

I goodiebagen var det hud- og hårprodukt prøver, godispose, håndkrem og en rabatt kupong hos Floris. Jeg har ikke testet noen av produktene enda, men det skal jeg nok  etter hvert 🥰

Jeg var ikke hjemme før over kl 22:30, og kjente at jeg kom til å sovne ganske tidlig. Rart det der, for plutselig var jeg ikke trøtt lenger å ble sittende i flere timer på TikTok…..

I dag var jeg tidlig oppe og dro avgårde til Veiviseren på Lørenskog, for det var tid for strikkekafé igjen. Skulderen min tok nesten knekken på meg, men jeg klarte å komme meg rundt noen omganger før jeg la det fra meg. Bestisen og jeg var bortom informasjonen og kjøpte billetter til en lokal teaterforestilling på huset og til strikkekino på Lørenskog kino neste uke. De skal vise Magic Mike.

På morningen i dag fikk jeg melding om at pakken med kaffe fra Kaffekapslen var kommet til Coop Xtra, så jeg dro innom å hentet den på veg hjem. Så nå har jeg nok kaffe i noen måneder framover 😉

Håper du har hatt en fin onsdag 🥰

15 kommentarer
      1. Det var helt overraskende at vi skulle få en goodiebag, men veldig koselig. Det var litt gåsehud følelse å se den, spesielt siden man vet at dette har skjedd i virkeligheten. Skulderen er sår så jeg har tatt en hvilepause fra strikketøyet i dag. Det er så koselig med Strikkekafé, hvor det både er sosialt og man får hjelp om man står fast 🤗

    1. Så herlig med goodiebag da, – mye bra oppi der! 🥰 Jeg har bare sett Titanic på TV – både en spennende og trist film. Magic Mike har jeg ikke hørt om, må google. Bra at pakken din med kaffe kom, så du ikke gikk helt tom. Jeg har laget meg ei kanne om jeg har gått tom for puter, men enkeltkopper er best.😃

      1. Det var veldig overraskende med goodiebag, og fint med så mye kan bruke. Det er trist å se filmen, ettersom man vet jo hvordan det gikk den gangen. Jeg hadde heller ikke hørt om Magic Mike, og ifølge Bestisen er det laget 2 filmer til om han. De ligger visst på Viaplay, og jeg skal se dem før jeg går på kino. Jeg må innrømme at jeg ikke bruker trakterfunksjonen på maskinen. Som du syntes jeg enkeltkoppene smaker best. Klems 🤗

    2. Markedsføring og reklame som lokkemat på en slik dag overrasker meg ikke. Håper det er noe som du syns er ok. Men fint at dere hadde en fin kveld men 3 timer er vel lenge for min del. Fikk endelig gjort litt i går, gangvask og oppvask. men sovrom må vente. Må skaffe meg noe nye klær snart. Handler på Dressmann. Gode erfaringer derfra, godt utvalg, rimelig og god service. Er medlem der så jeg har kjøpt mye der. Ha en fin dag.

      1. Jeg tror vi alle syntes det var koselig hjertebro, bobler og goodiebag. Syntes det er greit at de gjør litt stas på gjestene 😊 De har flotte klær hos Dressmann, så det er ikke det verste stedet man kan handle. Jeg må nok fram med støvsugeren og skurebøtta i morgen, ettersom jeg får besøk på lørdagen. Ha en fin kveld.

    3. Mange år siden jeg var på kino..men bra du koste deg med filmen.. Så den på video for mange år siden..flott og trist på en gang… Klem og fin helg til deg <3

      1. Etter Coronaen har jeg vært veldig ofte på kino. Før det var det ikke så ofte. Jeg har jo filmen på DVD, så jeg burde jo ha sett den før. Helt enig med deg, og det er ekstra følelsesladet ettersom man vet at mye av handlingen er sant. Ha en fortsatt fin fredda 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg