🎈 Gratulerer med dagen, bloggen er 13 år og tenåring i dag 🎉

Bloggen har bursdag i dag

Hipp hipp hurrrraaaa 🎉

På denne dagen for 13 år siden ble bloggen født og fikk navnet Pittbulljedda, noe den kom til å hete helt fram til for ikke så lenge siden. Jeg syntes dette med å utlevere seg på nettet med fult navn og bilde var veldig skummelt i starten. Det tok litt tid før jeg senket skuldrene og våget å legge ut bilder av meg selv, men så løsnet det litt etter litt. De aller første innleggene var langt i fra innholdsrike eller interessante. Det tok lang tid innen jeg forsto hvor viktig det var med en overskrift dro leserne inn. Nå vet jeg hvor viktig det kan være, men er vel fortsatt ikke best i klassen på det 😉. I starten var det ikke så mange som besøkte bloggen, men etter hvert som jeg begynte å lese og legge igjen kommentarer hos andre skjedde det noe.  Jeg har blitt kjent med mange fine mennesker her i bloggblokka, noe som jeg setter stor pris på.

Flere av bloggvennene har møtt hverandre noe jeg selv har til gode. Muligheten har vært der, men enten så har det kommet noe i veien eller så har jeg fått litt angst og syntes det var skummelt å avlyste selv om jeg egentlig hadde veldig lyst. Jepp, nå sa jeg det… Man skulle kanskje ikke tro det, men selv om jeg er veldig sosial så har jeg store problemer med det å klare det aller første møte. Jeg jobber hardt med saken og vil at det skal bli en forandring på det, nå som livet har startet på nytt etter et par år i isolasjon.

Har ikke bestemt meg for om jeg skal skeie ut og unne meg et stykke kake 🍰 i anledning bursdagen, vi får se hva det blir til.

 

 

18 kommentarer
    1. Gratulerer så mye! 🥳💐Det må du feire, for jammen godt gjort å ha skrevet blogg så lenge! 🎂🎉🥰👏

    2. Gratulerer – ikke alle blogger som har bursdag på samme dag som min søster. Men det er greit det. Skal det feires?

      1. Bloggen takker og bukker 🥰 Se der ja, du startet året før meg, og jeg tenker det er vel ikke så mange som har holdt på like lenge. Helt enig at det er gøy 😊

    3. Hurra for bloggen din og for deg! Håper du har hatt et kakestykke idag – i så fall vel fortjent! Å møte bloggvenner er veldig koselig, men jeg forstår deg innmari godt! Det er nemlig nesten utrolig at jeg dro på det første treffet jeg var på i Oslo – det er nemlig heeelt ulikt meg! Håper du kommer over terskelen – og kanskje møtes vi en gang! God klem <3

      1. Tusen takk 🥰 Ja det ble kake i går kveld, et stort og mektig sjokoladestykke, nam 😊 Jeg ser jo hvor koselig dere har hatt det på disse møtene dere har hatt, og jeg har virkelig hatt så lyst til å være med. Skal virkelig gjøre et tappert forsøk, neste gang 😊 Klem 🥰

    4. Gratulerer så mye med “tenåringen”. 🌷🌼🌷 Husker at bloggen din het “Pitbullgjedda”. Ja, det kan være litt skummelt å møte folk “på ornt’li”, men jammen kan det være verdt det! “Frodithen” har jo blitt en av mine aller nærmeste venninner, og jeg har også blitt kjent med flere andre. De fleste bor for langt unna til at vi kan møtes jevnlig, men det har vært stas de gangene det har skjedd!😊

      1. Tusen takk 🥰 Jeg tror mange hadde helt feil oppfatning av meg da jeg startet bloggen med det navnet, men sannheten var ikke så skummel som den kanskje hørtes ut som 😉
        Bakerst i hode så vet jeg jo at om jeg kommer over hindret til å møte nye mennesker, så blir det alltid koselig. Bare det at hinderet noen ganger er så innmari høyt. Skal gjøre noe med det i år har jeg bestemt meg for, skal si JA og hoppe i det 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg