🎈🌹 Gratulerer med dagen 🥳🎉

Vinja Lillepuzdatter av Skånevik


🥳 Gratulerer med dagen Vinja 🎉

 

Tenkt at det allerede har gått 13 år siden du ble født i Skånevik – Hordaland, sammen med søsknene dine Link, Sprocket og så kjære Ronja som ikke fikk oppleve denne bursdagen sammen med deg.

I juli/august 2009 satte jeg meg i bilen og kjørte fra Oslo til Skånevik, for å hente deg og søsteren din. Jeg var så nervøs for å være “mamman” deres, for det var første gangen jeg hadde tatt på meg et sånt stort ansvar.

Etter litt over 7 timer i bil med pauser, kunne jeg slippe deg og søsteren din ut av reiseburet. Litt engstelige, men veldig nysgjerrige gikk dere rundt å undersøkte det nye hjemmet deres. Første og mange flere netter etter klatret dere opp i sengen min, og la dere på hver deres side av halsen min for å sove. Dere var så små og savnet mamma Lillepuz og søsknene deres, så jeg hadde ikke hjerte til å være streng å løfte dere ned ❤️

Jeg tviler ikke på at du var glad i Ronja, men du likte ikke å dele meg med henne. Ville helst ha meg for deg selv, hele tiden. Når Ronja lå i fanget mitt å sov eller fikk kos, var du sjalu og ville helst ha henne bort. Allikevel har jeg sett at du har savnet henne nå som hun ikke er her mer.

Vi ble som en liten familie vi tre, og dere har betydd alt for meg. Da du fikk påvist en fortykket hjertemuskel og stofskifteproblemer for snart 2 år siden, trodde jeg at jeg skulle miste deg. Heldigvis har det gått bra så langt med hjelp av medisiner to ganger om dagen. 

 

❤️ Glad i deg kjære Vinja min ❤️

 

8 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen til Vinja! 🇧🇻🥳🎉 Så nydelig og rørende hilsen! 😻🌹 Savnet etter Ronja er nok ekstra stort idag, men både hun og Vinja kunne ikke fått noe bedre sted å bo.❤️ Kos dere masse idag! 🥰

      1. Tusen takk ❤️ Ronja er savnet, ikke bare i dag og det er litt rart at hun ikke er her. Sånn er det bare, og både hun og Vinja har hatt et godt liv. De har nok blitt ganske bortskjemte, men det er lov 😉 Ha en fin dag du også 🥰

      1. Tusen takk fra både Vinja og meg 🥰 Bursdagspusen har tatt det med ro i dag, og nå sitter hun på klatrestativet å sjekker ut et par ringduer på bakken 🕊️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg