🎅🏻 Julehilsen på avveier 🤶🎄

 

Photo taken with Focos

🎅🤶🎄

Etter at jeg satte opp en lapp på postkassen om at jeg ikke ønsker reklame, er det sjelden det kommer post. Jeg sjekker jo allikevel, og forrige dagen lå det en liten konvolutt der.

Jeg kjente igjen skriften til min tidligere brevvenninne og nå Facebook venn Heidi fra Danmark. Da jeg åpnet var det et julekort, som hun litt senere på kvelden fortalte at hun hadde sendt 11.12.21. Noe som i utgangspunktet skulle være tidlig nok til at det rakk fram til julaften. Så er det jo sånn da at det er PostNord, som sørger for forsendelse av post i Danmark. Iflg Heidi så kommer omtrent halvparten av posten forsinket frem, og mye av den andre halvparten ikke i det hele tatt.

Heidi er alltid tidlig ute med julekortene sine, så da jeg ikke fikk noe fra henne begynte jeg jo å lure på hva som hadde skjedd. Feiet det til slutt vekk med at hun kanskje hadde sluttet å sende julekort som så mange andre.

Det var nå veldig hyggelig at det kom fram til slutt 😊

#jul #julekort #bortevekk

 

10 kommentarer

Siste innlegg