Hjelpe meg, jeg finnes jo ikke poetisk 🙈

Heisann og god formiddag!

Ute er himmelen knallblå i dag også, og sola skinner 🌞 Temperaturen ligger på +15,9C.

Sitter på balkongen med dagens første kopp med kaffe, og tenker litt på hva jeg skal gjøre i dag.

Sent i går kveld tenkte jeg at jeg skulle gå ut og fortsette hagearbeidet i bedet på baksiden av blokken. Dessverre så er armene mine fortsatt visne og lite samarbeidsvillige, så jeg venter et par dager med det.

De grønne plantene inne trenger litt kjærlighet, og ikke minst noen vanndråper så jeg skal ta meg en runde med vannkannen. Nå er det kanskje ikke alle som trenger påfyll, så jeg tar med meg fuktighetsmåleren og sjekker om det er tørt nede ved røttene. Etter at jeg kjøpte den måleren, har jeg faktisk klart å holde liv i de fleste plantene min 😉

I morgen er det Strikkekafé igjen, og en av damene mente jeg burde legge ut noe poetisk om strikking på gruppen våres. Selvsagt kan jeg det sa jeg så kjekt, men hjelpe meg… Jeg er jo så lite poetisk som det går ann å bli, så dette blir ikke lett. Har jeg lovet det så har jeg, så vi får se hva jeg kommer opp med 🙈

Håper du får en fantastisk tirsdag 🥰

17 kommentarer
    1. Jeg er heller ikke så poetisk av meg, men man kan finne sitater o.l. på nettet. Du fikser dette! 👍 En fantastisk tirsdag ønskes deg også! 🥰

      1. Vi får se hvordan det går med denne poesien. Mulig jeg må gå å låne litt her og der, hvis jeg ikke klarer å finne på noe selv. Jeg kjøpte min hos Hageland på Tveita, men du får den også andre steder som for eksempel Jula. Ha en fortsatt fin tirsdag 🤗

    2. Det der blir. moro så dette klarer du fint. Du får gi oss et referat om hva resultatet ble. Det blir heftig regn i morgen. Så da kan du sitte inne og dikte. Ha en fin dag.

    3. Kjedelig når en sier at en skal gjøre noe som ligger utenfor det en føler for :), ønsker deg lykke til.
      Fuktighetsmåler er kanskje lurt å ha i hus, du satte meg på en tanke.
      Klem <3

      1. Det har alltid vært et mareritt om jeg skal skrive dikt eller lignende. Jeg gikk bort fra dikt denne gangen, og valgte en litt morsom måte å ønske de andre velkommen på. Det var blogg venninne Mette som skrev om en sånn fuktighetsmåler, og det er noe av det beste jeg har kjøpt hittil. Klem 🤗

      1. Prøvde flere ganger men fikk det ikke til, men fant en litt mer humoristisk løsning som fungerte i stedet. Tror at jeg hadde for mye tanker som surret rundt i hode, så kanskje jeg prøver meg igjen senere 😉

      1. Det er veldig vanskelig, og jeg er også litt misunnelig på de som tryller fram fine dikt hele tiden. Du og jeg er sikker godt på andre ting tenker jeg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg