Tirsdag, solskinn og tilbakemelding fra veterinæren

Image by Bittermuir from Pixabay
Image by Bittermuir from Pixabay

 

Hei og god formiddag!

Da jeg dro opp rullegardinen i dag dryppet det fortsatt litt fra oven, men nå har himmelen blitt blå og sola har kommet fram. Temperaturen ligger på litt under +11C.

At det har sluttet å regne og blitt fint vær igjen om bare for en kort stund, gjør at det blir lysere og mer trivelig ute. Humøret siger også noen hakk på humørstigen, vel i alle fall for meg. Ikke det at jeg har vært så nedstemt de dagene det regnet da.

Tirsdag betyr første arbeidsdag i en ny uke for meg. Jeg har holdt på siden kl 8, og har fått unna en del saker allerede. Nå innvilget jeg meg en liten pause. I morgen skal jeg jobbe fra kontoret ned i sentrum, men ettersom Ronja skal ha insulin kl 9 får jeg ikke begynt på jobb før nærmere kl 10. Det kommer til å bli en tøff dag, for jeg må opp tidlig sånn at jeg er klar til å dra rett etter medisineringen og så skal jeg egentlig jobbe i 6 timer og 15 minutter. Så lenge utover ettermiddagen klarer jeg nok ikke å holde ut, så jeg sitter heller lenger her hjemme i dag og på torsdag.

Angående Ronja, så hadde jeg en avtale med veterinærkontoret om at de skulle gi beskjed i går, om når vi skal tilbake på kontroll. Jeg hørte ingenting, så jeg ringte dem tidligere i dag. Da opererte veterinæren, men hun sendte meg nettopp en SMS og fortalte at Ronja ikke trengte å komme på kontroll før om 3 måneder. Skulle hun begynne å drikke mer eller få andre symptomer så skulle jeg selvsagt kontakte dem igjen. Så lettet, for da kan jeg endelig parkere transportburet i kjelleren igjen.

I dag har jeg null planer etter endt arbeidsdag, men det kan selvsagt forandre seg 😉

Håper du får en fin tirsdag 🥰

#tirsdag #hverdagsliv #arbeidsdag #vær #katteliv #kontroll #medisinering #veterinær

 

 

6 kommentarer
      1. Hadde det vært opp til meg, ville jeg ha fortsatt med hjemmekontor frem til jeg skal gå av med AFP 31.12.22. Spørs vel om jeg får det. Ja veldig glad for at det blir en stund til neste besøk hos veterinæren, forhåpentlig. Frisk blir hun aldri, og formen er i grunnen tilbake til normalen nå som hun får insulin. Ha en fin dag du også 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg