Sur og irritert 😡


Hei!

Nok en nydelig sommerdag er godt i gang. Ikke så mye vind som i går. Temperaturen kl 8 var oppe på +18,8C.

Jeg er skikkelig irritert og sur, for vi har ikke hatt internett eller noen form for TV kanaler siden tidlig på dagen i går. Det startet med at dekoderen ikke fikk signaler, og jeg ringte Telenor som informerte etterhvert at det var en feil hos dem. De skulle opprette en feilmelding, og så skulle det komme info. Ikke skjedd. Litt etter ramlet internett også ned, sånn at det ikke gikk å bruke Apple TV å strømme de kanalene jeg har der. Jeg ringte på nytt til Telenor, men innen jeg kom til en kundebehandler ble det informert at de jobbet med saken. Det ville ta tid, og mest sannsynlig ville det ta dagen i dag også innen vi var på nett…. Vi får se.

Ettersom Telenor ikke sendte ut noe info, la jeg ut en melding om problemene på VIBBO app’n (OBOS). Så slapp alle i borettslaget å ringe også.

Det er når sånne ting skjer at man ser hvor avhengig man er av internett, for vi bruker jo det til alt snart.

På tide å medisinere Vinja, før jeg starter dagen på ordentlig.

Håper du får en fin tirsdag 🥰


8 kommentarer
    1. Det forstår jeg, for i dag er jo vi avhengig av internett i alle sammenhenger. Samtidig har man jo godt av å koble helt ut fra nettet også.

      Når vi er på hytta har vi enormt dårlig dekning, og der kan vi ikke sitte på mobil for å scrolle på nettsider. Da tømmes det fort for mobildata. Så jeg prøver en gang om dagen, og en gang om kvelden.

      Ønsker degn en kjempefin tirsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Vet du, jeg har ikke noe problem med å koble meg ut av alt av sosiale medier, frivillig. Når andre ting gjør sånn at jeg ikke kommer inn, se da blir jeg irritert… Heldigvis kom nettet opp igjen ut på formiddagen, så nå er alt i sin skjønneste orden. Ha en fortsatt fin tirsdag, klems 🤗

    2. Ja, vi er avhengige av internett til det meste, og ikke minst for å komme inn i nettbanken. Jeg har endel mobildata, så klarer meg, og heldigvis har vi ikke hatt problemer her ennå. Vet om andre som har opplevd det samme som deg, så det skjer nok feil iblant. Håper det går iorden snart hos dere! 🤗🤞🍀

      1. Det har dessverre blitt sånn at vi er avhengig av nettet for alt vi skal gjøre omtrent. På en måte er det lettvint og jeg liker alt jeg kan gjøre selv, samtidig som det er litt bekymringsverdig for man vet at er det nede er det så mange ting man ikke får gjort. Jeg har også en del mobildata så det går greit en stund når noe sånt skjer. Heldigvis så kom nettet opp igjen i mens jeg var ute i dag, så nå er alt i sin skjønneste orden. Ha en fortsatt fin tirsdag, klems 🤗

    3. Kjipt når ting ikke virker som det skal. Man merket det for når nette er borte, blir fort et savn. Håper alt retter seg. Det var fint at person JM kom innom jobben. Hun ble i løpet av alvorlig syk rundt påsketider, fikk 2 kraftige influensaer og lungebetennelse samme uke. Rett på sykehus bar det, lå i respirator 5 uker. Og det er tøft på mange måter. Så det var deilig og se henne såpass at hun kjørte bil igjen. Men er neppe tilbake i jobb før september. Slik jeg kjenner JM er hun er frisk person var verneombud intet tull i så måte. Så man veit aldri hva som kan skje. Ha en fin kveld.

      1. Alt er tilbake til normalen igjen her hos meg, men dessverre er det ikke det hos alle beboerne etter hva jeg ser på VIBBO app’n. Fint at kollegaen din er på bena igjen, selv om det er redusert. Bestisen fikk jo lungebetennelse å lå på sykehus hele 17 mai uka, og hun er fortsatt ikke tilbake til normalen igjen. Hun blir fort sliten, og pusten er heller ikke tilbake der den var før hun ble syk. Ha en fortsatt fin tirsdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg