Jeg tok meg en tur rundt blokkene

Hei og god lørdagskveld!

I dag har det virkelig vært knallvær ute, og temperaturen gikk oppover så jeg fikk rene vårfornemmelsen. Magen som ikke var på godt humør på morgen, ble litt bedre utover dagen så jeg dro bort til Labben Hund og Katt på Oppsal og kjøpte mer sand til kattedoen. 

Etter å ha vært inne med sanden, gikk jeg en runde rundt blokkene for å se om jeg kunne se noe tegn på vårblomster. Her er det nok for tidlig enda, men jeg fant da noe. Scroll ned så får du se 😉

Utenfor blokka
Meg selv i det fine været vi hadde i dag

Jeg måtte nesten bli med selv også, selv om jeg ikke er sånn super happy for å ta bilder av meg selv. Litt mer komfortabel har jeg vel blitt. Plukket opp noen tips på Tik Tok når det gjaldt innstillinger for å få bedre selfie. Å det måtte jeg selvsagt teste ut… Jeg får ikke gjort så veldig mye med meg selv, men jeg ble veldig fornøyd med kamerainnstillingene 🥰

Min lille balkong

Dette er altså min lille balkong som jeg er så glad i, og hvor jeg oppholder meg mye når våren kommer og helt fram til slutten av høsten. Jeg har en liten jobb å gjøre inne i kroken i bedet mitt om ikke lenge, for mine bevingende venner har kastet om seg voldsomt med frø på bakken. Det må opp innen det begynner å spire, ellers blir det rene åkeren der i stedet for blomsterbed.

Snøklokker

 

Dette var det eneste jeg kunne finne som minnet om vår rundt om blokkene, en klase med Snøklokker. Det er jo tidlig enda, og med varmere vær vil nok snart flere blomster og planter våkne til liv 🥰

Jeg fikk ikke sett starten på den Svenske Melodifestivalen, og sitter å ser igjennom nå. Akkurat nå driver de å deler ut stemmer, og jeg er så spent på om min favoritt John Lundvik gjør det bra denne gangen. Det klør etter å gå inn på Facebook for å sjekke, for avgjørelsen er jo egentlig allerede tatt, men jeg skal ikke gjøre det.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld 🥰

 

4 kommentarer
    1. Tittet inn her i stad, men kommenterte ikke. Flott bilde av deg og så fin tur du hadde rundt i nabolaget! Trivelig sted du bor, både land og by på en gang synes jeg..Fin veranda! Og veldig kjekt med glass slik, det er så trivelig. 💛

      1. Tusen takk 🥰 Vi er veldig heldig her jeg bor, for vi har mye natur rundt blokkene. Det går en liten skog på oversiden av blokkene, pluss at borettslaget nedenfor ligger på god avstand. Jeg elsker balkongen min, og allerede nå er det deilig å sitte der.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg