Jeg skannet meg igjennom butikken

Bilde er lånt fra en engelsk side
Bilde er lånt fra en engelsk side

Heisann og god kveld!

Jeg var allerede klar til å løpe ut av døra da arbeidsdagen var over, for jeg hadde avtalt med Bestisen at jeg skulle hente henne ved 14:30 tiden. Vi skulle ta helgehandelen hos OBS! en dag før. Bestisen pleier å handle sammen med niesen sin på torsdagene, men hun kunne ikke denne uken.

Det beste med å unngå å handle på fredag eller lørdag, er jo at man slipper for alle andre som er ute i samme ærend 😉

Som overskriften sier så skannet jeg meg igjennom butikken. Ikke akkurat en sånn du ser på bilde, men en grå tilsvarende en. Skal man bruke en sånn, må man ha hode med seg for det er lett å glemme å skanne og bare putte varene opp i handlenettet eller posen. Jeg holdt på å glemme meg flere ganger, men gjorde det ikke. Hadde bestemt meg for å ikke handle noe godis, og det gjorde jeg heller ikke men 2 doughnut’s ble med hjem. En med jordbærtrekk og en med sjokolade.

Det ble to fulle handlenett innen jeg var ferdig, så man skulle tro at det ble veldig dyrt. Ikke, for jeg betalte 435,- for alt sammen. Nå skal de sies at en god del av varene var det tilbud på.

Jeg måtte jo surre litt da jeg skulle betale, for jeg fikk ikke kontakt med kassa. Det var heldigvis ikke verre enn at jeg måtte skanne coop medlemskortet mitt, og vips så ordnet det seg. Jeg hadde bare brukt en sånn skanner en gang før, så akkurat det siste steget hadde jeg glemt bort.

Før jeg kjørte Bestisen hjem, var vi innom veterinæren for å kjøpe tørrfór til kattene våres. Nå var det ikke tomt her hos meg, men jeg tenkte at når jeg først var der kunne jeg like godt kjøpe en pose.

Nå har roen senket seg i Casa Fres og Knurr. Begge kattene ligger å sover, og selv sitter jeg ser på YouTube på TV’n.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld 🥰

#shopping #handletur #coop #obs #skanner #personligskanner #matvarer #veterinær #katteliv #hverdagsliv

 

 

2 kommentarer
    1. Hva er det egentlig den scanner-greia gjør for noe?..
      Jo, jeg skjønner jo at en plotter inn det en skal kjøpe *hehe*, men formålet har jeg imidlertid ikke fått med meg ;P

      1. Nå er det bare OBS! Lillestrøm som har denne skanneren i de butikkene jeg handler, så det er kun der jeg bruker det. For meg er det to ting som er bra dette systemet, det er at jeg hele tiden kan se hvor mye jeg har handlet for, (å det trenger jeg) og så legger jeg varene rett i poser eller handlenett samtidig. Så er det bare å sette skanneren inn i et ledig hull ved kassen og betale, og så er den handelen ferdig 😊

        Det går selvsagt helt fint å ikke skanne selv, men litt tid ved kassen sparer man jo.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg