Frodith’s fargeutfordring dag 5 – blå

Heisann!

Dag 5 i Frodith’s fargeutfordring – blå. Utfordringen kan du lese mer om HER.

Meg selv med Snap filter

Jeg blir litt lattermild når jeg ser dette bildet, det blå håret helt okey, men det ser også ut som jeg har sprøytet inn noe i leppene mine. Noe jeg ikke trenger, for mine lepper er helt fine som de er.

Mummi-kopp i metall

En utfordring uten at Mummi blir med i en eller annen variant er ikke aktuelt. Har blitt veldig glad i disse krusene i metall, som jeg har i rosa og burgunder også.

Eggeglass kjøpt hos Fretex

Jeg elsker å gå å snoke hos Fretex og da jeg var på jakt etter nye eggeglass for noen år siden dro jeg dit. Å der på en hylle sto disse 4 i en farge som matchet skapdørene på kjøkkenet. De måtte selvsagt få bli med meg hjem 💙

UTFORDRINGEN DAG FOR DAG:

DAG 1 GRØNN

DAG 2 ROSA

DAG 3 TURKIS

DAG 4 GUL

DAG 5 BLÅ

DAG 6 ORANSJE

DAG 7 LILLA

16 kommentarer
        1. Ja, hvorfor ikke? Du kler blått hår 😀 Jeg har også lyst til å farge håret, kanskje knall oransje… Men frisøren min nekter, og sier at jeg i så fall får finne en annen frisør… 😀

          1. Jeg har hatt mange farger i håret, så blått er ikke noe problem for meg. Vi får se… Det er vel ikke frisøren din som bestemmer hvilken farge du skal ha i håret, så om du vil ha oransje så go for it 🧡

    1. Ja, de snapchat filtrene er artige. Ikke bare får man glattere hud, annet hår, og fyldigere lepper, men man får også søte dådyrøyne og annen ansiktsform. Bare for å nevne noe. Kjekt å leke seg med, det har jeg også gjort mange ganger ♥
      Men du kledde blått hår….så det burde du kanskje overveie 😉
      Blå eggeglass, de var søte. Jeg har også blå eggeglass, men litt lysere blå enn disse du har.
      Fin løsning på den blå utfordringen. Selv er jeg på gul i dag 🙂
      Ha en strålende fin dag ♥ Klem

      1. Tusen takk 🥰 For mange år siden, lenge før det ble moderne hadde jeg faktisk blått hår. Jeg har vært inne på tanken å gjøre det igjen, og vi får se hva jeg finner på. Kan aldri vite med meg 😉 Hihi, ja uansett hvordan vi ser ut, kan vi bli noen ordentlige babe’s med snapfilter. Jeg elsker de eggeglassene og fargen. Ha en strålende dag du også 🥰

    2. Kult bilde av deg, og det blå håret matcher jo brillene dine perfekt! 😀 Artig å gå i bruktbutikker å kikke, – fine eggeglass! 🥰

      1. Tusen takk 🥰 Jeg har jo hatt blått hår før, og du skal ikke se bort fra at jeg ender opp med det igjen. Jeg elsker å gå i bruktbutikker på leting etter spennende og gamle ting 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg