Alle fikk plass til slutt 🪑🪑🪑

Heisann!

Ute har det nettopp begynt å regne igjen, og jeg er lykkelig for da forsvinner mer av snøen og isen ute. Temperaturen nå på formiddagen ligger på +4,2C.

I går kveld klarte jeg å sovne i godstolen i mens jeg så på tv, og ikke våknet jeg igjen før alarmen ringte ved 9 tiden i dag 🙈 Ikke akkurat ideelt å sove der, men jeg har ligget godt å kroppen og hode føles helt utvilt. Iflg Fitbit klokken har jeg sovet i nesten 8 timer uten å ha vært ordentlig våken.

Jeg har jo vært så innmari stresset de siste dagene, så kroppen har vært i høyspenn å når jeg da endelig slapper av så gjør jeg det til de grader også. Pulsen er tilbake til normalen både under nattesøvnen og i våken tilstand, og det føles så godt 🥰

I går kveld var det Musikkbingo i Veiviseren i Lørenskog hus, og i forveien hadde jeg regnet ut at vi ble ca 8-9 stikker rundt bordet. Vi ble jammen i meg flere, for M som egentlig skulle reise bort gjorde ikke det allikevel å kom sammen med 3 andre. I tillegg hadde G med seg sønnen sin. Da var det bare å få hentet et ekstra bord og noen stoler. Så om jeg ikke har telt helt feil så ble vi 13 stykker til slutt. 

Det var ikke bare ved vårt bord det var mange, så de som jobbet i Veiviseren måtte på bakrommet å skaffe mange bord og stoler sånn at alle fikk sitte. Sunna som er sjefsdama for bingoen hadde med seg 120 bingopenner, men det var ikke nok så mange måtte dele. Hvor mange det var til sammen i går aner jeg ikke, men fult var det nå i alle fall.

Ble det noen gevinst på noen av oss på bordet? Nei det ble ingenting, selv om jeg og J bare hadde et tall igjen på slutten. Litt kjedelig var det jo, men det er ikke det som er det viktigste. Det er at vi koser oss og har det gøy, og det hadde vi alle sammen. Vi sang med den stemmen vi har, eller for noen av oss den vi ønsket vi hadde 🤣

Etter at bingoen var ferdig gikk Bestisen og jeg over til Rema for å handle + at hun skulle hente en pakke. Jeg var litt sugen på noe snoop og en sånn knakande god kyllingfilé surret i bacon med pesto. Snoopet burdet jeg kanskje ha latt være å kjøpe, men det er helg å litt er det greit å kose seg med. Eller….?

Nå skal jeg ta å løpe en runde med fuktighetsmåleren og vannkannen, før jeg spiser en veldig sen frokost.

Håper du får en fantastisk lørdag 🥰


16 kommentarer
    1. Jeg tror jeg sov 10 timer i natt. Litt på sofaen og litt i senga 😀 Jeg sover aldri så lenge! Jeg tenker du har en god stol jeg, hvis du har sovet uten avbrudd i 8 timer. Deilig 🙂

      1. Stolen min er veldig god, og ryggen kan legges helt bakover sånn at jeg ligger like flatt som i sengen min. Så det er ikke vanskelig å sove godt i den 😊 Normalt om jeg sovner i stolen, så pleier jeg å våkne ut på natten å gå inn i sengen. I går skjedde ikke det, men det viktigste er jo at man får seg en god natt søvn. Klems 🤗

    2. Høres ut som du har fått sove godt da 😀 Selv våkner jeg alltid flere ganger i løpet av natten.
      Høres koselig ut å spille slik med flere. Jeg har faktisk aldri spilt bingo.

      1. Jeg har sovet så godt, og det gjorde meg godt. Som regel sover jeg med noen minutters våke tid, og noen pyttesmå som jeg ikke merker noe til. Musikkbingo er kjempegøy, for man kan samarbeide og synge med. Klem 🤗

    3. Ute er det opphold og det er mange ute i byen. Har alt vaska litt og handla litt. Fikk en uventa taxitur pga tekniske plunder med bussen. Sender kvittering til Brakar og håper jeg får dekka regninga på 275.- kroner. Tar nok en tur til Oslo men det var fullt på lørdagsopera men satser på at jeg kan få kjøpt billett i døra og at det er plass til en ekstra stol. Er på jakt etter magasinet som heter Aftenposten Innsikt. Liker det veldig godt og kjøper det en sjelden gang. Andre ukeblader kjøper jeg ikke, neppe noen av de som koster under hundrelappen. Og moter, mat og kjendiser er det som smitter. Ha en fin kveld.

    4. Godt å ha en god stol, så man sover like godt der som i senga! 👍 Da går det an å sovne der også 😀 Musikkbingo høres veldig gøy ut, – moro å kunne synge samtidig som man spiller bingo! Middagen din høres utrolig god ut, – man skal kose seg litt ekstra med både det og godteri i helga.👌 Her blir det pizza idag av kjøpt bunn + pizzasaus, skinke og ost. Bakermesterskapet på TV ikveld. Ønsker deg en fortsatt fin lørdag! 🤗

      1. Skulle nesten ønske at stolen ikke var så god, for det hadde nok vært best å sove i senga 😉 Kan virkelig anbefale den kyllingen fra REMA, men den koster 70 så den er ikke billig. Det blir Bakemesterskapet her også i kveld. Ha en fortsatt fin kveld 🤗

    5. Festlig dag/kveld hos dere. Du har funnet deg en fin gjeng og lagd deg et godt sosialt liv.
      Moro å lese, for jeg skjønte du hadde ikke så mye omgang med dem du jobbet med etter at du slettet å jobbe.
      Bingo er gøy, men aldri deltatt på slik type bingo, klems…

      1. Jeg føler meg virkelig heldig, som har funnet nye og gode venner etter at jeg sluttet å jobbe. Mine kolleger hadde jeg ikke mye felles med, og var ikke sammen med de i mens jeg jobber eller senere. Får du sjansen til å bli med på Musikkbingo en gang, så grip den for det er så gøy. Klems 🤗

    6. Artig at bingo er så populært, og ikke bare for gamle damer i gamle dager 😀 Klart man må kose seg når det er helg spesielt. Ha en fin søndag! 🤗

      1. Sunnas Musikkbingo har tatt helt av, og kan ikke sammenlignes med vanlig bingo. Der må man jo være stille, og det hadde ikke passet for meg, hihi. Vi synger og hjelper hverandre å finne ut hvilken låt som spilles, og stemningen står høyt i taket 😊 Ha en riktig god natt 🤗

    7. Så bra du fikk sove så lenge. Jeg er nok våken noen ganger om nattan uansett. Hender aldri at jeg sover hele nattan igjennom, men veldig godt når jeg sovner med engang jeg har vært litt våken. 😉
      God mandag! <3

      1. Det er godt når man endelig får sove ordentlig, og ikke våkne flere ganger eller ikke få sove i det hele tatt. Syntes det er interessant å sjekke Fitbit klokken om morgenen, for å se hvordan jeg har sovet og hvor mange ganger jeg har vært våken. For iflg den er jeg våken flere ganger i løpet av natten, uten at jeg merker det, også de gangen jeg har trodd jeg har sovet igjennom. Klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg