Balkongliv

I skrivende stund sitter jeg godt tilbakelent ute på balkongen, og bare nyter dagen. Himmelen er blå og solen skinner, så det ser ut til å bli en stråååålende dag 😊

Jeg prøver å ha stuedøren åpen så mye som mulig, når temperaturen tillater det. På den måten kan kattene løpe ut og inn som de vil. De elsker å være her ute, og det gjør matmora også .

Kaffekoppen er fylt opp, og det smaker ekstra godt å sitte ute å nyte den.

Jeg håper virkelig det blir flott vær i påsken, sånn at jeg kan sitte ute på balkongen på formiddagen med en god bok på øret eller i hånden. Siden jeg har fri hele påsken, er mulighetene mange…. Både slappe av på balkongen, men også ta noen turer ut med kamera 🐣

Ha en fin fredag folkens 😉

#balkongliv #fredag #kaffe #livet #nyte #april #påske #blogg

16 kommentarer
    1. God fredag til deg og kattene også. :o) Jeg sitter også mye med døra åpen. Jonas er litt masete for tia, litt sånn fjortisnykker, og vet ikke helt hva han vil. Så han går ut og inn og ut og inn. Puuh! Har ikke tall på hvor mange ganger den døra blir åpna og lukka i løpet av en dag. Men på kvelden roer han seg helt. Heldigvis.

    2. Tusen takk Marit: Vi koser oss fortsatt på ballongen, i det fine været. Det er på sånne dager jeg virkelig klarer å slappe av og samle ny energi til kroppen ??

    3. Aaaah! Sitter ute jeg også akkurat nå. Regnet takket for seg, iallfall for en liten stund. Hengt opp klær til tørk og det pleier å fremkalle nye skybrudd. Krysser fingrer ogg tær for finvær i påsken. Tenker kattene dine også syns det er kos på terassen ja, gi den en kos fra meg.

    4. Det er deilig i dag. Det er mange som gjør det samme som deg i dag. Natt til igår feide kommunen opp resten av sanda som lå på veiene i nabolaget. Jeg våkna av det, hørtes ut som et karneval, men nå er det lite sand igjen. Skal vaske balkongen min etterhvert men har spist nylig så nå tar jeg det med ro litt. Skal til Lier i morgen og hjelpe min far med rydding av garasje. Blir nok der 3-4 timer før jeg drar hjem. Det blir mere og mere uteliv fremover nå og noen gode skogsturer i påsken. Ha en fin fredag.

    5. Ja i dag ble det veldig varmt! og mannen sitter ute på verandaen med en øl nå..Han måtte prøve med en øl i solen! jeg må hvile i godstolen etter å ha laget middag..og er så sur på disse dumme bena mine..jeg kan jo ikke gjøre noe på ettermiddagen/kvelden!! for da protesterer de! grrrrrr….er så lei! hihihi.. Kos deg i solen med den fine mumikoppen! ha en god kveld!

    6. veronica Rona Thomassen:Kattene mjauer en stor takk tilbake for kosen :o)) Håper at du unngikk noe regnvær så klesvasken ble tørr. Den balkongen er virkelig mitt fristed, og jeg nyter hvert øyeblikk jeg kan sitte der :o))

    7. Helge: Jeg skulle også ha vasket ned balkongen, vinduene der ute og stuevinduene, men ettersom de ikke har feid gaten enda vil jeg vente. Det støver noe vanvittig når de holder på med det, og da vil vinduene bli like ille igjen. Jeg ble sittende ute i flere timer i dag, og det var så stille at det eneste man hørte var småfuglene som kvitret. Ha en fortsatt fin fredag.

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: Sitte i sola med en øl er perfekt, noe jeg sikkert kommer til å gjøre i løpet av påsken. Æsj så dumt med at bena dine skaper trøbbel for deg…., jeg vet hvor ille det kan være! Jeg ble sittende ute på balkongen i flere timer i dag, og hadde det ikke vært for at magen min begynte å rumle å jeg måtte lage middag, hihi!! Ha en fortsatt fin kveld :o))

    9. fruensvilje: Det ble bare varmere og varmere i dag, og jeg måtte kaste jakka etterhvert. Akkurat denne Mummi-koppen fikk jeg i bursdaggave :o)) Jeg håper virkelig at det blir masse fint vær i påsken for både balkongliv og uteliv :o))

    10. Søtmonsen ): Det er så deilig å fredfylt å sitte ute på balkongen, med disse to hårballene som finner seg godt til rette i vårsola :o)) De har det bra der ute!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg