Oslo tÃ¥ka har lagt seg…..

Ute er temperaturen endelig kommet opp på et akseptabelt nivå, – 0,9C, og det ligger tåke helt nede på hustakene. Egentlig er jeg jo ikke overrasket, for det er jo hopprenn i Holmenkollen i dag… kvalifisering.  Hvor mange ganger har jeg ikke tilbrakt oppe i Kollen uten å se noe til hopperne, ikke få :o)

Det blåser ganske kraftig oxo, så det virker nok kaldere enn det gradestokken viser.  Jeg har ikke vært ute i dag, og er ikke så sikker på at jeg skal de heller. Kanskje en liten tur opp Kiwi, fikk så innmari lyst på noe kjeks med noe sjokoladefyll…

Dots er veldig godt, og akkurat denne typen syntes jeg er bedre enn den med mørk sjokoladekjeks. Synes den blir for kraftig.  Denne her hmmm, jeg får vann i munnen bare av å tenke på den. Det beste hadde hvert om jeg aldrig gikk i butikken, hihihi!!

Da jeg stilte meg opp for å ta bilde av vimpelen som sto rett ut, løyet vinden….  Her er den på veg ned, og gadd ikke løfte seg for meg igjen med det første, he he  Når jeg kikke ut nå, så er det i sin fulle pryd i vinden…typisk!!!

Pusene har hatt sin formiddagstrim, og nå ligger de å slenger i stua….  De løper rundt hele heimen i en vanvittig fart, og når de kommer stormende er det bare å passe bena sine. Så lenge de ikke klorer på møblene og løper over bordet, kan de egentlig får gjøre som de vil.  Ikke alltid de holder seg på gulvet, og da vanker det en skjennepreken eller to, hihihi!!!

I natt har jeg sovet utrolig godt, og føler meg mer avslappet enn jeg gjorde i går….

Ha en fortsatt fin dag :o)

3 kommentarer
    1. Ja er det ikkje typisk, nÃ¥ nÃ¥r det er VM kommer tÃ¥ka sigende. Ser hopprennet pÃ¥ tv og der er det mye graut gitt..hehe…
      Kose deg inne pÃ¥ denne deilige freddaen, eg gleder meg til elsklingen min kommer heim, da skal vi kose oss som vanlig, vin ..god mat…synge litt…hihi….
      Ha en fin fredda:-))))

    2. bjarteogsidsel:
      Høres ut som dere får en fin fredda :o) Skal lade opp til en lang bytur i morgen, når en venninne og jeg skal traske fra Karl Johan og nedover byen.

    3. God fredag til deg. Vi skal også til byen i morgen og få inn litt VM stemning. Masse folk og masse fine snø og is skulpturer, boder og ting og tang. Og ikke minst medaljeoverrekkelse med show midt på Universitetsplassen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg